מדיניות משלוחים

מועד אספקה

(להלן:” מועדי האספקה”).

א. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה’ עד השעה 16:00, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים.

יחד עם זאת, חברתנו עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה (וברוב המקרים מצליחה).

ב. במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכרז ו/או מכרז פומבי ו/או מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים, ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר מטעמו של חברתנו להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

ג. המוצרים השונים יסופקו באמצעות דואר ישראל.

מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה ע”י חברתנו ואינם בשליטתה והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד החברה עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.

משלוחים

  1. אספקה- עד 5 ימי עסקים
    (עד 1-3 ימים נוספים לישובים מרוחקים בצפון/דרום הארץ)
  2.  שינויים בהזמנה ניתן לבצע שינויים עד 12 שעות מרגע ההזמנה
  3. כל השינויים מתבצעים באמצעות מספר המייל של החברה
    לכל שאלה בנוגע לזמני שילוח , אספקה ומוצרים אנא צור איתנו קשר

במייל : support@digi-tech.co.il

בוואסטאפ – 052-5856784.

דמי משלוח: עלות משלוח סטנדרט 39 ש”ח

ביטול הזמנה

ישנה אפשרות לביטול ההזמנה כ- 12 שעות מהרכישה תוכל לבטל את הזמנתך,

הסיבה היא שילוח ההזמנות בצורה המהירה ביותר למחסנים שלנו ברגע שמבטלים אחרי יום ההזמנה המשלוח כבר בדרכו ולא ניתן לעוצרו

הערות

יתכנו עיכובים בזמני הגעת המשלוחים.

צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים.

בהזמנות לערים/ישובים מרוחקים כגון : אילת / צפת וכדומה

יתכנו 2-3 ימי עסקים נוספים

צוות דיגיטק השכלה פרקטית עושה את מירב המאמצים שההזמנות יגיעו בהקדם האפשרי

החזר אחריות

דיגיטק השכלה פרקטית תכבד בשמחה כל תביעות אחריות תקפות, בתנאי שתוגש תביעה תוך 90 יום מרגע קבלת הפריטים. הלקוחות יידרשו לשלם מראש את המשלוח חזרה, אולם אנו נשיב לך תשלום עם תביעת אחריות מוצלחת. עם קבלת החזרת פריטים לתביעת אחריות, אתה יכול לצפות מדיגיטק השכלה פרקטית שתעבד את תביעת האחריות שלך בתוך 7 ימים. לאחר אישור תביעת האחריות, תקבל את הבחירה של: (א) החזר אמצעי התשלום שלך (ב) החזר אשראי בחנות (ג) פריט חלופי שנשלח אליך (אם מלאי זמין).

 ביטוח חבילות מבוטחות בגין אובדן ונזק עד לשווי כאמור על ידי השליח.

 תהליך לחבילה שניזוקה במעבר אנו נעבד על החזר כספי או החלפה ברגע שהשליח השלים את חקירת התביעה.

תהליך לאיבוד חבילות במעבר אנו נעבד על החזר כספי או החלפה ברגע שהשליח ערך חקירה ונחשב לחבילה שאבדה.

שירות לקוחות לכל פנייה לשירות לקוחות אנא שלחו לנו דוא”ל לכתובת במייל : support@digi-tech.co.il