ביטול עסקה

בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ”א- 1981,

ביטול הזמנה 

כל רכישה יכולה להתבטל כל עוד לא בוצע משלוח.

במידה וביצעת רכישה ואתה מעוניין לשנות את פרטי השילוח או לבטל את ההזמנה בבקשה צור איתנו קשר ב12 שעות הראשונות להמשך טיפול

לאחר שבוצע כבר הליך השילוח אין אופציה לביטול ההזמנה.

החזרים

אנחנו מציעים 100% החזר כספי על כל מוצר פגום ואו שנפגם במהלך השילוח,

בבקשה צור עמנו קשר במקרה הצורך לטיפול בבקשתך ואנו נספק לך כתובת החזרה או החזר כספי מוקדם ככל האפשר.

אם אתה לא מרוצה מהמוצר בבקשה צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונהיה יותר משמחים לעמוד לשירותך ולטפל בפנייתך בהקדם.

*הלקוחות יהיו חייבים בדמי שילוח חוזר.

*הזיכוי יתבצע רק לאחר שהמשלוח הגיע למחסן שלנו בחזרה.

אנו לא אחראים להחזר אם:

-ביצעת שינוי במוצר ואו בתצורתו המקורי.

-ההזמנה שלך לא הגיעה בשל בעיה מצדך כגון אספקת כתובת לשילוח שגויה / אי איסוף החבילה בזמן ובעקבות זאת החבילה הוחזרה למחסנים שלנו על ידי חברת השילוח.

ברשותך לבקש החזר כספי בתקופת 15 הימים אחרי זמן האספקה המקסימלי

בבקשה צור אתנו קשר במקרה הצורך ונשמח לעזור!

במקרה של החזרה– ניתן לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה עד 14 ימי עסקים או זיכוי כספי תוך 48 שעות (2 ימי עסקים) לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה תקבל הלקוח/ה החזר כספי .

בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל.

* זיכוי יינתן לאחר החזרה לסניף הדואר הקרוב תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט וצירוף של אישור משלוח.

* יש לבצע החזרות דרך דואר ישראל בלבד.

*בימי מבצעים/סוף עונה/ פריטים בהנחה תינתן החלפה עד 5 ימי עסקים.

* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

* יובהר כאן כי לא ניתן לבטל עסקת מחשב נייח או נייד שהורכב ו/או יוצר על פי דרישות ספציפיות של הלקוח.

* מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.

כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לא בשימוש, באריזה המקורית שלו. תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.

במקרה של החזר הלקוח יקבל זיכוי לחנות ללא תוקף , לשימוש חופשי

דיגיטק השכלה פרקטית בע”מ תעדכן את הלקוח בכתובת המשלוח שאליו צריך לשלוח את המוצר המזוכה.

תמיד תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל שאלה

במייל : support@digi-tech.co.il

בוואסטאפ – 052-5856784.

נזקים ונושאים אנא בדוק את הזמנתך עם קבלת הפנים וצור אתנו קשר באופן מיידי אם הפריט פגום, פגום או אם אתה מקבל את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מכירה או כרטיסי מתנה.

חילופי דברים הדרך המהירה ביותר להבטיח שתשיג את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, וברגע שהתמורה תתקבל, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

החזרים 

אנו נודיע לך לאחר שקבלנו ונבדוק את החזרתך וניידע אותך אם ההחזר אושר או לא.

אם יאושר, יוחזר לך באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך.

זכור שזה יכול לקחת קצת זמן עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו את ההחזר.